loading...
رئال كلاب
احسان ( مدير ) بازدید : 6 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

تیم رئال مادرید در بازی سنتی برابر بارسلونا با نتیجه 4-3 شکست خورد تا رقابت برای قهرمانی داغ بماند.

http://khanevarzesh.com/uploads/a.player/mario%20balotelli%201.jpg

کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال در این مسابقه 90 دقیقه بازی کرد و یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و از نظر برخی کارشناسان چهره پرفروغی نداشت.

احسان ( مدير ) بازدید : 12 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

از هفته 30ام رقابت های لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه سانچز پیسخوان میهمان سویا بود که در نهایت، با ارائه یک بازی فوق العاده ضعیف، به رده سوم سقوط کرد و اختلافش با دو مدعی دیگر به 2 و 3 امتیاز رسید.

 

ترکیب رئال مادرید: لوپز، په په، واران، مارسلو، کارواخال، ایارامندی (ایسکو)، آلونسو، مودریچ (موراتا)، بیل، رونالدو، بنزما

 

ترکیب سویا: بتو، پارخا، فازیو، کوکه، مورنو، ایبورا، ام بیا، راکیتیچ، مارین، ریس (ویتولو)، باکا (گامیرو)

 

دقیقه 3: آلونسو با تکل خوب خود توپ را از مقابل پای راکیتیچ به بیل رساند اما ستاره ولزی بعد از کمی پیش روی، ضربه خود را به بالای دروازه بتو فرستاد.

 

دقیقه 7: پاس خوب مودریچ به سمت راست محوطه برای بنزما با ضربه این بازیکن فرانسوی همراه شد که بتو توپ را راهی کرنر کرد.

 

دقیقه 11: رونالدو داخل محوطه سویا توپ را کنترل کرد و با پاسی خوب کارواخال را راه انداخت، اما توپی که این بازیکن به دهانه دروازه پاس داد با ضربه بنزما و واکنش بتو راهی کرنر شد.

 

دقیقه 15: رئال مادرید با خطای بازیکن سویا به روی رونالدو صاحب ضربه ایستگاهی شد؛ خود کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت و بعد از اینکه توپ به یکی از بازیکنان حاضر در دیوار دفاعی برخورد کرد و تغییر مسیر داد، درون دروازه بتو قرار گرفت.

 

 

دقیقه 19: آلونسو در میانه میدان توپ را لو داد تا ضد حمله ای سریع برای سویا طراحی شود و در نهایت روی پاس خوب ریس، باکا در شرایط تک به تک دروازه لوپز را باز کرد تا حساب کار 1 - 1 شود.

 

دقیقه 22: ضربه ایستگاهی رونالدو از فاصله ای دور بعد از اینکه در مقابل دروازه توپ به زمین هم برخورد کرد با واکنش خوب بتو باز هم توپ به کرنر رفت.

 

دقیقه 25: همکاری عالی باکا و ریس در پشت محوطه رئال مادرید، در نهایت با شوت ریس همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 29: پاس رونالدو به ایارمندی، او را در موقعیت خوبی برای شوت زنی قرار داد اما ضربه این بازیکن جوان به دیوار کناری دروازه برخورد کرد.

 

دقیقه 39: شوت رونالدو از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای بتو به کرنر فرستاده شد.

 

دقیقه 43: پاس عالی بنزما برای بیل، او را در زاویه ای بسته در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن با واکنش عالی بتو برگشت داده شد.

 

دقیقه 44: پاس چیپ ایارامندی به پشت دفاع سویا، با خروج بتو همراه شد، اما کریستیانو رونالدو به هر ترتیب ضربه خود را به توپ زد که با بد شانسی محض این بازیکن توپ به تیر عمودی برخورد کرد و از روی خط توسط مدافع سویا برگشت داده شد.

 

نیمه دوم؛

 

رئال مادرید با شروع نیمه دوم بازی جالبی از خود به نمایش نگذاشت و تنها مالکیت توپ را در اختیار داشت و در خلق موقعیت خطرناکی به روی دروازه میزبان عاجز بود.

 

دقیقه 66: ایسکو به جای ایارامندی به بازی آمد تا شاید میل هجومی تیم افزایش یابد.

 

دقیقه 72: ایوان راکیتیچ روی ضد حمله ای سریع با دریبلی فوق العاده زیبا و سرپا په په را از پیش رو برداشت و با پاسی در عمق باکا را در شرایط تک به تک قرار داد تا این مهاجم دومین گل خود و تیمش را وارد درازه مادریدی ها کند.

 

 

دقیقه 74: کریستیانو رونالدو سعی داشت با ضربه خود از پشت محوطه به سرعت تیمش را به بازی برگرداند، اما بتو با واکنشی دیگر توپ را به کرنر فرستاد.

 

در ادامه بازیکنان رئال مادرید با ارائه یک بازی بسیار ضعیف باز هم نتوانستند خطری جدی روی دروازه سویا ایجاد کنند و مدام با اشتباهات خود باعث خشم هواداران و آنچلوتی شدند!

 

در نهایت رئال مادرید بعد از 31 بازی بدون شکست، 2 شکست متوالی را تجربه کرد تا از صدر به رده سوم سقوط کند؛ اکنون اتلتیکو مادرید با 73 و بارسلونا با 72 امتیاز بالاتر از شاگردان آنچلوتی قرار دارند.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان جام جهاني 2014 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 4,888